Po vytočení čísla na tiskového mluvčího společnosti UPC Direct jsem byl mile překvapen tím, jak se k problému postavil. I vzhledem k tomu, že byl na dovolené mi sdělil, že vše bude uvedeno do pořádku. Během dne jsem se dokonce několikrát telefonicky spojil s panem Martinem Šafářem, taktéž ze společnosti UPC Direct, který zajišťuje věci týkjaící se technického zázemí. Ochotně mi vyvsětlil, že šlo o obrovské nedorozumnění. Také mi řekl, jaké kroky společnost podnikla k vyřešení problému a paní Hanzalové nabídla i novou nabídku. Když by ji však paní Hanzalová odmítla, prý firma uvede vše do původního stavu. Toto velmi vstřícné a korektní jednání se mi nesmírně zamlouvá. Upřímně, komu by se nezamlouvalo. Líbí se mi, jak tak velké společnosti záleží na každém zákazníkovi. Mohla by z fleku paní Hanzalovou odpálkovat s tím, ať si vše pořádně přečte. Tak, jak to někdy dělají jiné velké firmy. To se nestalo a vše bylo velmi korektně a elegantně vyřešeno.

Josef Holek