Jak sdělil Deníku tajemník radnice Zdeněk Uhlík, konkrétně se to týká pracoviště občanských průkazů, cestovních dokladů a evidence obyvatel, matrik, ohlašovny obyvatel a pokladny města.

„V souvislosti s postupným stěhováním Městského úřadu Tachov upozorňujeme občany, že v době od 14. do 18.listopadu budou uzavřena všechna pracoviště občanských průkazů, cestovních dokladů a evidence obyvatel sídlící v budově bývalého okresního úřadu v Tachově, tedy v ulici T. G. Masaryka 1326,” informoval tajemník.

Tato pracoviště budou podle něj pro občany nově otevřena od pondělí dne 21. listopadu na adrese Tachov, Hornická ulice 1695. Veřejnost je najde ve třetím patře, číslo dveří 318.

„V pondělí 21. listopadu budou také přestěhována pracoviště matrik, ohlašovny obyvatel a pokladny města z budovy zámku v Rokycanově ulici,” doplnil Uhlík.

Také tato pracoviště se přemístí do tzv. Bílého domu, tedy do objektu v Hornické ulici číslo 1695.

Matriku a ohlašovnu obyvatel najde veřejnost ve třetím patře, v číslech dveří 321, 322 a 334.

„Pokladna bude nově umístěna v přízemí u hlavního vchodu do budovy číslo 1695 v Hornické ulici,” dodal tajemník.