Tuto regionální značku zavedla loni Místní akční skupina Český les, aby umožnila společnou propagaci, marketing a větší odbyt místním výrobcům. „Zároveň je jejím cílem umocnit pocit sounáležitosti s místem, kde žijeme i jeho větší propagaci na poli turistiky," doplnila Jitka Kalíšková z Místní akční skupiny Český les.

S logem se symbolickým vyobrazením kopců Českého lesa mohou lidé setkat na různých jarmarcích a farmářských trzích u nás i v sousedním Německu.

„Z došlých žádostí v minulém roce splnili podmínky a značku může používat šest výrobců z domažlického okresu a dva z Tachovska," doplnila Kalíšková s tím, že tachovskými držiteli loga jsou výrobce modelované keramiky Zdeněk Slávik z Újezdu pod Přimdou a výrobkyně cukrářských specialit Michaela Pavlásková z Boru.

„Další příjem žádostí o užívání regionální značky Český les – sem patřím, se chystá na začátek roku 2014. Oslovujeme tímto řemeslníky, lidové umělce, výrobce potravin, zemědělce, provozovatele ubytovacích a stravovacích zařízení a další z území Domažlicka a Tachovska. Hledáme nejen zavedené podnikatele, ale i ty, kteří řemeslo provozují jen pro potěšení ve volném čase," doplnila zástupkyně místní akční skupiny.

Přihlášku i veškeré informace včetně kontaktů je možné najít na stránkách akční skupiny.