Zdroj: Foto: Deník/Jana Vaníková
Uwe Hengstermann (vlevo) a Lubor Šabacký v kanceláři společnosti v sídle firmy v Rokycanech
Zdroj: DENÍK/Martin Spal
Uwe Hengstermann (vlevo) a Lubor Šabacký v kanceláři společnosti v sídle firmy v Rokycanech
Zdroj: DENÍK/Martin Spal
Uwe Hengstermann (vlevo) a Lubor Šabacký prohlížejí vlákna, z nichž firma vyrábí své produkty
Zdroj: DENÍK/Martin Spal
Uwe Hengstermann (vlevo) a Lubor Šabacký prohlížejí vlákna, z nichž firma vyrábí své produkty
Zdroj: DENÍK/Martin Spal
Uwe Hengstermann (vlevo) a Lubor Šabacký prohlížejí vlákna, z nichž firma vyrábí své produkty
Zdroj: DENÍK/Martin Spal
Uwe Hengstermann (vlevo) a Lubor Šabacký ve výrobě
Zdroj: DENÍK/Martin Spal
Ruční výroba dílů pro Bentley. Na snímku operátorka Alžbety Cyple
Zdroj: DENÍK/Martin Spal
Ruční výroba dílů pro Bentley. Na snímku operátorka Alžbety Cyple
Zdroj: DENÍK/Martin Spal
Ruční výroba dílů pro Bentley. Operátorka Alžbety Cyple (uprostřed) dokončí až 30 dílů obložení podběhů kol pro tuto premiovou značku. Vlevo je kvalitář Zdeněk Kot, vpravo mistrová Helena Drápková
Zdroj: DENÍK/Martin Spal
Zaměstnanci firmy u zavazadlového prostoru Porsche, na jehož vybavení se podíleli
Zdroj: Borgers CS