Zdroj: Volvo Cars
Slavnostní premiéra se konala v italském Miláně.
Zdroj: Volvo Cars
Od kompaktního elektrického SUV má automobilka velká očekávání.
Zdroj: Volvo Cars
Ročně se vyrobí v průměru 200 000 kusů, z toho 70 % je určeno pro Evropu.
Zdroj: Volvo Cars
České zastoupení počítá s tím, že se EX30 stane nejprodávanějším modelem značky.
Zdroj: Volvo Cars
EX30 spadá do segmentu B-SUV a je nejmenším modelem značky Volvo
Zdroj: Volvo Cars
Řadu designových prvků - třeba přední světla - si novinka vypůjčila od elektrického EX90.
Zdroj: Volvo Cars
Startovní cena 869 000 Kč dokáže konkurovat nejen podobně velkým elektromobilům, ale i vozům se spalovacími motory.
Zdroj: Volvo Cars
EX30 se bude nabízet se třemi variantami pohonů a dvěma typy baterií.
Zdroj: Volvo Cars
Menší baterie poskytne dojezd až 344 km, větší až 480 km.
Zdroj: Volvo Cars
Nejsilnější verze se dvěma elektromotory poskytne výkon 428 koní a zrychlení z nuly na sto 3,6 vteřiny.
Zdroj: Volvo Cars
Z kabiny zcela zmizela přístrojová deska. Toto řešení známe například od vozů Tesla.
Zdroj: Volvo Cars
Veškeré funkce i informace jsou nyní sdruženy v centrálním displeji.
Zdroj: Volvo Cars
Zákazník si může vybrat ze čtyř podob interiéru, všechny obsahují velký podíl recyklovaných materiálů.
Zdroj: Volvo Cars
Zdrojem se staly například petlahve, staré plastové okenní rámy nebo odpadní textil.
Zdroj: Volvo Cars
Velkorysých úložných prostor bylo dosaženo pomocí chytrých řešení - třeba vysunovacích držáků na pití.
Zdroj: Volvo Cars