Celý soubor Musica Florea byl nadšen jak z reakcí publika, tak z prostředí druhé největší jízdárny ve střední Evropě. „Já osobně jsem byl překvapen, že se nakonec podařilo naplnit sál, co že naprosto skvělé. Přeci jen jde o odlehlé místo, takže se to pořadatelům podařilo a atmosféra byla naprosto skvělá," zhodnotil dirigent Marek Štryncl.

Provedení bylo podle umělců trochu obtížné. „Musí se totiž spojit různé operní složky – jako sbor, operní pěvci a další. Já osobně jsem velice kritický, ale musím vystoupení zhodnotit jako velice vydařené. Premiéra pro mne byla klíčová v tom, že jsme představili publiku opět, ale v další fázi, převozné barokní divadlo, kde používáme systém, kde se hýbají kulisy, takže i z tohoto hlediska je to pro mne velice zlomové," zhodnotil dirigent.

Prostor světecké jízdárny obdivovali jak pěvci, tak ostatní umělci. „Každý, kdo přijde, tak žasne a myslí, že divadlo sem patří a že tu vyrostlo. Jedná se o veliký prostor, což bývá akusticky veliký problém. Protože je zde dřevěná podlaha a dřevěné stropy, tak je to akusticky přijatelné, což v takových prostorech nebývá," dodal dirigent.

Potěšení v barokní opeře si našel každý, kdo má v těchto prvcích zalíbení. V opeře se totiž slučuje naprosto všechno – architektura, výtvarné umění, někdy i to sochařské. Každý člověk si zde může přijít na své.

Etruského krále a generála Larse Porsenna ztvárnil operní pěvec Martin Ptáček: „V tomto úžasném prostoru se mi skvěle vystupuje a v dlouhém prostoru jízdárny se zvuk krásně nese. Sice při vystoupení několik chybiček bylo, ale to k živému vystoupení zkrátka patří a je to součástí přednesu. Toto představení má velikou sílu, je dobře koncipované a má velice kvalitní sólisty," vyjádřil se umělec Deníku.