Se zájmem jsem předevčírem shlédl reklamní akci nejmenované moravské firmy, která několika hostům předváděla nádobí, „které jinde nedostanete a to naše je nejlepší“. Se zájmem jsme si také vyslechl povídání člověka, který většinu hostů o své pravdě zřejmě přesvědčil. Jasně každému, co jeho jest. Ale rozum mi zůstával stát nad tím, jak se mi onen člověk neustále snažil vnutit, že cena za kompletní sadu hrnců a pánví (více než 40 tisíc korun) je i v době hospodářské krize velice výhodná a vzhledem k množství ušetřené energie (tedy pokud použijete ono vychvalované nádobí) se peníze do naší kapsy vrátí zhruba za pět let. No, ani při sebevětší vůli si nedokážu představit, jak maminka se třemi dětmi kupuje nádobí za čtyřicet tisíc a věří, že jsou to dobře uložené finance. Napadlo mne, že se pozeptám, kolik těch sad řečník hospodyňkám prodal. Uvidíme.