„Nyní záleží na tom, zda dopravní inspektorát bude souhlasit s tím, že se v ulici Bělojarské udělá jednosměrka. Nedovedu si ale představit řev, který okolo toho vznikne. Když se na Rapotíně dělala jednosměrka v ulicích Táborská a Jana Ziky, tak jsme měli od lidí velmi negativní ohlasy,“ uvedl Macák. „Na Rapotíně je jednosměrný oblouk krátký, ale tady je o dost delší. Zvýší se i frekvence vozů, protože každý kdo pojede do Bělojarské bude muset projet Stadtrodskou a zpět. Uvažujeme nad tím, ale jen jako jednou z alternativ, tedy pokud na to přistoupí dopravní inspektorát,“ nastínil starosta.

V Bělojarské se budou muset měnit i autobusové linky. „Některé jezdí spodem, jiné vrchem, takže to se musí dořešit,“ řekl Macák. Podle něj ale nejde o značku, ale o šířku komunikace. „Bělojarská je před druhým blokem širší. Další věc je, že pruh, na kterém se nyní stojí, není v majetku města, ale státního statku Jeneč, který je v likvidaci. Pokud se domluvíme na jednosměrce, sundá se značka zákazu zastavení. Záleží tedy na dohodě. Prvním impulsem k řešení byla reakce čtenáře v diskuzi na webu Tachovského deníku o tom, že by se z ulice mohla udělat jednosměrka. Celé jsem si to prošel a myslím si, že by to mohlo pomoci i Stadtrodské,“ nastínil nám tachovský starosta Ladislav Macák.