Na trati Krupka–Komáří Vížka nedaleko Teplic se představilo 54 jezdců. Plánská minivýprava dorazila do dějiště závodu až v sobotu. „Z časových důvodů jsme jeli na závod až v sobotu brzy, což nebylo, jak se později ukázalo, zrovna nejlepší řešení,“ poznamenal kriticky manažer týmu a otec plánského úspěšného jezdce v jedné osobě Josef Bělohlávek a dodal: Kopec jsme viděli poprvé v životě, a to když jsme ráno jeli s naší jízdní soupravou do depa, které bylo umístěno za cílem v nadmořské výšce asi 850 metrů.“

Trať s dobrým povrchem vedla opravdu do vrchu a byla náročná n zapamatování. Ostré seznámení s touto náročnou tratí absolvovali jezdci ve dvou tréninkových jízdách. Pro velký počet zatáček a celkovou náročnost tratě to bylo na perfektní zapamatování podle ohlasů jezdců málo. „Počítali jsme s tím, že se pojedou tři závodní jízdy, ze kterých se sečítá čas dvou lepších. všechno ale bylo jinak,“ řekl na adresu pořadatelů manažer týmu, jenž stanovil spolu s jezdcem taktiku. Petr Bělohlávek zajel první a druhou jízdu na jistotu. Třetí pak na doraz. „Bohužel, z časových důvodu byla třetí jízda pořadatelem zrušena a počítal se čas jedné nejrychlejší jízdy.Škrtl se nám tedy čas první jízdy (2:36.24) a čas 2. jízdy stačil pouze na stříbro ve třídě za Romanem Holochem a čtvrté 4. místo v absolutním pořadí,“ popsal situaci Josef Bělohlávek.

Absolutně nejrychlejším jezdcem závodu byl nestárnoucí Vladimír Šnajdr, Suzuki Swift (1400) z AMK Mariánské Lázně časem 2:31.07; 2. Roman Štilec, Honda Civic (1600),RTT Praha, 2:33.66; 3. Roman Holoch, Ford Escort RS (2000), Automaxx, 2:35.21; 4. Petr Bělohlávek, VW Golf I (2000), BMSPlaná, 2:36.07.