Plánští představitelé na své úspěšné sportovce nezapomínají a nejinak tomu bylo v případě automobilového jezdce Petra Bělohlávka, kterému se dostalo od starosty města Karla Vrzaly poděkování. Při této příležitosti došlo také na několik dotazů, z nichž některé vybíráme.

Jak se na závody dopravujete a s jakým autem závodíte? Doprava ´závoďáku´ je prováděna na přepravníku, taženém Fordem Tranzitem, který slouží také k přenocování. Na sobotní závody většinou jezdíme už v pátek večer.

Jaký stroj ´osedláváte´? Je to upravený osobní automobil Volkswagen Golf I. s upraveným nepřeplňovaným motorem o výkonu 200 koní, odlehčenou karosérií, která je vybavena bezpečnostním rámem a sportovním podvozkem.

Co dělá v současné době plánský tým ´Bělohlávek MOTORSPORT Planá´? Po ukončení loňské sezony respektive po vyhlášení výsledků a převzetí věcné ceny, kterou byl sportovní podvozek podle vlastního výběru v ceně do 22 tisíc korun, došlo k jeho namontování a základnímu seřízení. Oprava karoserie po loňské malé nehodě ještě nebyla provedena a počítá se s ní v březnu. Jednáme také ve věci koupě či výrobě upravené převodovky.

Podařilo se sehnat významného sponzora? Dalšího sponzora se zatím sehnat nepodařilo. Určitá jednání jsou vedena, ale na výsledek si musíme počkat.

Jaké plány má Petr Bělohlávek v tomto roce? Plány jsou přímo závislé na výměně převodovky. Konkurence nespí a už v loňském roce v naší třídě jela řada jezdců s dobrou technikou, která splňovala požadavky na krušnohorské kopce. Předpokládám letos ještě vyšší zájem o start v seriálu. O to bude obhajoba mnohem těžší a bez jiné převodovky nemožná.

S jakým umístěním by byl spokojený manažer, ´sponzor´ a otec v jedné osobě? Pochopitelně opět vyhrát třídu E1-2000. První závod je 5. dubna na trati v Žalanech, pak se tam jede ještě během roku třikrát. To je trať, kde měl Petr v loňském roce malou nehodu. Na druhé straně tam zajel druhý čas v absolutním pořadí a ve své třídě byl první. Dá se tak říci, že tato trať naší ´Oranžádě´ vyhovuje i se stávající převodovkou. Na ´horské´ závody v Krušných horách, jako je Krupka, Dlouhá Louka, Telnice a Mikulov, které se jedou také několikrát, na soupeře se stávajícím stavem techniky nestačíme. Budeme se to snažit do začátku května vyřešit. Věřím, že se nám to povede a soupeře ´proženeme´. Po loňském třetím místu v celkové kvalifikaci je v této chvíli těžké odhadnou naše možnosti. Je těžké odpovědět. Nevím, kdo a s jakou technikou je do seriálu ´Carbonia Cup 2008´ přihlášen.