VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Cestovní kancelář krachla i lidem z kraje. Co s reklamacemi?

Plzeňský kraj – CK Azur Reizen odkazuje klienty na pojišťovnu, reklamace jim ale nevyřídí.

14.9.2017
SDÍLEJ:

Hotelový pokoj, který CK Azur Reizen klientům slíbila.Foto: Deník

Chtěli krásnou dovolenou v Turecku, ale dostali jen jedno zklamání za druhým. Pak chtěli zájezd reklamovat… Jenže přišla další rána. Cestovní kancelář Azur Reizen, na niž se v posledních týdnech sypala jedna stížnost za druhou, v pondělí vyhlásila krach. Mezi nespokojenými jsou také skupiny obyvatel Plzeňského kraje.

„S lítostí Vám oznamujeme, že CK AZUR REIZEN, s.r.o. není schopna dostát svým závazkům plynoucím z uzavřených smluv o zájezdu s klienty, a proto je nucena po 21 letech činnosti vyhlásit dne 11. 9. 2017 svůj úpadek,“ stojí v prohlášení na webu cestovní kanceláře. Jinak na něm už není nic.

Co dělat dál? Kancelář turisty odkazuje na Českou podnikatelskou pojišťovnu. Ta jim ale nepomůže. „Po příletu do Antalye nám bylo oznámeno, že se během tříhodinového letu změnil hotel. Cesta do hotelu autobusem trvala namísto maximálně dvou hodin čtyři hodiny, personál jel úmyslně pomalu, po cestě obvolával hotely, kam nás umístí, a následně k nim hledal trasu. Personál neuměl česky ani anglicky, služby delegáta nám byly odepřeny.“

Srpnová dovolená v Turecku nezačala pro Pavlu Holzäpfelovou z Holýšova ideálně a ideální ani nebyla. Zkrachovalá cestovní kancelář Azur Reizen poslala ženu a další klienty z Plzeňského kraje úplně do jiného hotelu než který si zamluvili. O Češích tam nic nevěděli, neměli pro ně připravené ani večeře, delegátka kanceláře s nimi prý nekomunikovala a když, dostávalo se jim odpovědí typu 'V Turecku vše funguje jinak'.

Než kancelář zkrachovala, Pavla Holzäpfelová zájezd reklamovala a pokoušela se s jejími zástupci navázat kontakt. Jednala i s agenturou Invia, která dovolenou zprostředkovala. „Mnoho z nás se snažilo přidávat recenze na jejich stránky. Jeden pán dvakrát a dvakrát byla smazána a aktuálně je i zablokovaný, takže se tam nedostane,“ uvedla žena.

Azur Reizen odkázal klienty na Českou podnikatelskou pojišťovnu, u které je prý v dostatečné míře pojištěna. Jak jsme ale zjistili, s reklamacemi počítat nemohou. „Reklamaci zájezdu a poskytovaných služeb musí klient uplatnit přímo u pořadatele nebo u zprostředkovatele zájezdu, v daném případě tedy u majitele cestovní kanceláře zkrachovalé CK Azur Reizen. Řešení této situace z pojištění úpadku cestovní kanceláře zákon neumožňuje,“ uvedla mluvčí Renata Čapková.

Autor: Pavel Korelus

14.9.2017 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Marie Leskovcová ze Stříbra oslavila 100 let
18

FOTOGALERIE: Oslavila sto let a vzpomínala na jízdy v kočáře

Ilustrační foto

Dlouhý Újezd se doma rozloučil se svými fandy famózně

Most u Březí je opět průjezdný

Tachovsko – Již během minulého týdne skončila jedna z útrap řidičů na Tachovsku. Řeč je o opravovaném mostu před obcí Březí.

Jak vybavit malý dětský pokoj?

Bydlíte v malém panelákovém 3+1, máte dvě děti a nevíte, jak je obě vměstnat do malého dětského pokoje? I na malém prostoru se dají dělat zázraky, jen je potřeba při zařizování dětského pokoje trochu přemýšlet!

FOTOGALERIE: Černošín ozářily lampióny

Černošín - Den boje za svobodu a demokracii slaví každoročně i Černošín. Nejvíce si tohoto svátku užijí děti, jak uvedla místostarostka města Dagmar Varousová.

OBRAZEM: Vyráběli koule ze šišek

Černošín- V sobotu odpoledne se konala v Černošíně výtvarná dílna pro děti i dospělé. Dílničku vedla Petra Rumlerová z Černošína.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT