Na nedostatečnou dopravní obslužnost poukazují zaměstnanci průmyslové zóny v Nové Hospodě.
„Nechápu, proč byly autobusové posily na Novou Hospodu zrušeny. Vždycky jsem se do práce dostal pohodlně, a teď abych jezdil s kolegy autem. Nic jiného nezbývá, má to ale nedostatky. Kolega, který jezdí, onemocní a ostatní pak honí jiné auto na poslední chvíli. Už se několikrát stalo, že jsme na Novou Hospodu přijeli jen velmi těsně před začátkem pracovní doby,“ posteskl si Tomáš Pokorný, dělník zaměstnaný v jedné z firem v Nové Hospodě.

Omezení posilových linek a spojů Deníku vysvětlil vedoucí tachovského provozu ČSAD autobusy Plzeň Jaroslav Hošek.
„Došlo k němu letos v březnu kvůli, kromě ranních směn, velké nevytíženosti většiny spojů,“ uvedl.

„Ony se totiž firmy působící v Nové Hospodě nedokázaly dohodnout na jednotné pracovní době. Pak se stávalo, že autobusy byly u většiny spojů téměř prázdné,“ vysvětlil Jaroslav Hošek nevytíženost.

Důvodem omezení posil na Novou Hospodu je také jejich financování. „Návrh zněl, aby polovinu finančních nákladů dal kraj, čtvrtinu obce a čtvrtinu dotčené firmy. Společnosti se k tomu obrátily zády a města, jejichž obyvatelé jsou v průmyslové zóně zaměstnáni nejvíce, pak s financováním přestaly také,“ podotkl vedoucí tachovského provozu ČSAD autobusy Plzeň.

Zaměstnanci průmyslové zóny teď mají k dispozici pouze běžné linky a spoje.