„Navazujeme v podstatě na tradici, kterou založili naši předkové a první majitelé sportovních Felicií," řekl Deníku předseda pořádajího Felicia coupe klubu CZ Vlastimil Malina. „Jezdíme po celé republice, chceme poznávat krásy země," dodal s tím, že sám přijel s červeným kabrioletem Felicia z roku 1961. Na Butově o víkendu nezakempovali jen motoristé s vozy Škoda Felicia. K vidění byly Rapidy i ve verzi cabrio v exportní verzi s pravostranným řízením, MTX Roadster (kabriolet na bázi Favoritu) a samozřejmě legendární „Erka".

Se svou sytě červenou Škodou 110 R coupé přijel ze Smetanovy Lhoty na Písecku Václav Karas. „Je to rok výroby 1980 a koupil jsem ji před šesti lety v Praze jako vrak. Kompletně jsem vůz předělal, původní je akorát střecha. Vše je úplně nové. Motor je originál o obsahu jeden tisíc sto sedm kubíků, tedy o výkonu třicet sedm kilowatt," představil Karas svoji do posledního detailu vypiplanou škodovku.

Ovšem pozor, vůz po renovaci absolvoval jen cestu z Písecka na Butov. „V pátek jsem s tím byl teprve na technické kontrole. Vůz je v podstatě úplně jako nový," podotknul Václav Karas.

Na srazu si bylo možno nakoupit i náhradní díly, prohlédnout klubové filmy i zasoutěžit o nejpůvodnější vozidla. Perličkou programu pak byla spanilá jízda z Butova přes Trpísty a Krsy do Úterý.