Jak informovala vyučující Jana Anděl Valečková, pro děti z prvního stupně byla připravena etapová hra nazvaná Z pohádky do pohádky. "Děti byly rozděleny do devíti týmů, v prvním běhu kempu do tří, v druhém do šesti, pojmenovaných podle pohádkových postav. Například Děd Vševěd, Šípková Růženka. Jednotlivé úkoly hry jim zadávaly večerníčkové postavičky – Křemílek a Vochomůrka, Rákosníček, kocour Mikeš," popsala učitelka.

Úkolem dětí tak bylo mimo jiné tvořit koloběh vody, hravou formou procvičovat učivo matematiky a českého jazyka. Kromě toho žáci sportovali, nebo se seznámili s různými chutěmi světa. Cílem bylo se za každý splněný úkol posunout na mapě pohádkového lesa blíže k pokladu.

Také žáci druhého stupně bojovali o poklad. Etapová hra měla název O poklad hraběte z Altenburgu. "Legenda hry byla inspirována jednou z pověstí o založení hradu Přimda. Žáci byli rozděleni do čtyř skupin, šlechtických rodů, v nichž plnili jednotlivé úkoly, které jim hrabě sděloval prostřednictvím dopisů," přiblížila hru Valečková.

Během týdne si tak v rámci zmíněných úkolů mohli procvičit své znalosti z řady vyučovacích předmětů tím, že tvořili historický komiks, malovali bublifukem, vyrobili si špačka a zahráli tuto starou hru, učili se programovat ozobota. "Všechny úkoly byly bodovány a tým, který získal nejvíce bodů, získal časový náskok při hledání pokladu."

Jak uvedla závěrem vyučující, poděkování patří nejen všem pracovníkům školy, kteří pro žáky kemp zajistili, ale také dětem, které byly ochotné navštěvovat školu i o prázdninách a při plnění jednotlivých úkolů se snažily a podaly skvělé výkony.