"Projekt je rozdělen do několika tematických celků. V současné době se zabýváme lesním hospodářstvím, životem v lese, výsadbou lesa či jeho obnovou a ochranou," sdělila Deníku učitelka první třídy Jaroslava Londová. Jak dodala, vzhledem k současné situaci se nemohou uskutečnit mezinárodní výjezdové aktivity, a tak jsou projektové činnosti zahrnuty do běžné výuky. "Žáci první třídy se zapojili do projektu v hodinách prvouky a přírodovědy. V netradičním vyučování, které bylo propojeno prožitkovými činnostmi, jsme se dozvěděli o životě některých lesních zvířat," doplnila učitelka.
Děti také využily dobrých sněhových podmínek ke zkoumání stop zvířat. Z nich vytvořily sádrové odlitky. Nalezené stopy pak porovnaly s vyobrazením zvířecích stop v odborné literatuře nebo na internetu. Z pozorování otisků zvířecích nohou ve sněhu vznikly také pracovní listy. "V nich přiřazovali žáci stopy zvěře k daným zvířatům. Besedovali jsme o tom, jak zvěř žije v zimním čase, jak se o zvěř postarat, jak se jmenuje samec, samice, mládě, o stavbě jejich těla a různých zajímavostech," uvedla dále Londová.
Jako doplňkovou činnost děti vymalovaly obrázky lesních zvířat a vytvořily rovněž plakát s informacemi, které během netradičních hodin získaly. Plakát teď zdobí přízemí školy. "Těšíme se na další podobné činnosti, kterým můžeme žákům vlastními prožitky přiblížit učivo i další informace týkající se problematiky všedního života," doplnila učitelka.