„Volala jsem na Středisko bytového a tepelného hospodářství města Boru a tam jsem celou věc oznámila. Bylo mi sděleno, že nám do bytu okamžitě pošlou instalatéry. Ti přišli až ve středu a řekli, že oni spravují pouze vodovody. My prý potřebujeme topenáře,“ sdělila paní Irena, která ze strachu ze ztráty bytu, nechce zveřejnit své příjmení.

Situace se ale horšila den ode dne. „Ve středu večer začala voda téct proudem a podmáčela stropní rohy. Mezi deskami sádrokartonu se začali objevovat mezery. Veškerou vodu jímají do kýblu a lavoru. Denně vylijeme až čtyřicet litrů vody,“ poukázala na problém matka paní Ireny, Irena Holá.

Ve čtvrtek byla havárie znovu hlášena. Podle Holé marně. „Sdělili mi, že mi do bytu opět pošlou instalatéry. To mi bylo sděleno ve čtvrtek,“ uvedla paní Irena s tím, že musela celou ložnici vyklidit. „Vstáváme i v noci, abychom vylili vodu. Jak se objevují nové praskliny, musíme nádoby různě přemisťovat a celou místnost vytírat,“ doplnila paní Irena.

Středisko bytového a tepelného hospodářství prý zjedná rychlou nápravu. „Okamžitě posílám do bytu paní Ireny instalatéry. Když se ale podívám do evidence poruch, nevidím, že by zde bylo něco zapsáno,“ řekl Deníku v pátek odpoledne vedoucí střediska Mikuláš Čika.