Jde o kopii historické Tatry 57a, kterých se údajně vyrobilo pouze několik kusů. „Dnes je možné postavit už jenom kopii takového veterána. Není už totiž co renovovat,“ poukázal Hofmann na téměř jistou nemožnost sehnat náhradní díl z jiného totožného auta. Proto musí například celou karosérii vyrobit ve své dílně. A to mu i s přestávkami trvalo přes rok a půl. „Skládá se to ze zbytků aut. Podvozky jsou si podobné u různých modelů, ale karosérie se musí vyrobit. A to pokud možno stejnou technologií,“ vysvětlil.

V dílně v Čečkovicích se tedy zrodily plechové díly karosérie a výdřeva. Nyní přijde na řadu lakování. Výrobci původně používali také dřevo, které je ukryto pod plechovou maskou. Podlaha je vyrobena ze smrkového dřeva a stěny jsou z jasanu. Zvláštností vozu vyrobeného někdy ve třicátých letech minulého století je motor. „Jde totiž o plochý čtyřválec, tak zvaný boxer. Motor je chlazený vzduchem a má výkon dvaceti koní,“ popsal Hofmann a dodal, že i s takovým motorem může vozidlo jet devadesátikilo­metrovou rychlostí. „Ale to víte, do kopečka se tatřička zadýchává,“ dodal s úsměvem.