Soutěž JA Top Logo prověřuje grafické a prezentační dovednosti středoškoláků a letos se uskutečnil její první ročník. Stříbrští studenti, jako vítězové krajského kola, se za odměnu pojedou podívat (až to epidemiologická situace dovolí) do Evropského parlamentu ve Štrasburku pod záštitou europoslankyně Martiny Dlabajové.

„Soutěž JA Top Logo má za cíl mladé lidi v začátcích podnikání motivovat, ale i ukázat, jak důležitá je pro úspěch firmy její vizuální identita. Především logo společnosti je v současné době významnou součástí podoby jakékoliv firmy, proto jsme chtěli dát studentům v soutěži příležitost pochopit jeho náležitosti a naučit se s ním pracovat,“ uvedl Martin Smrž, ředitel nevládní organizace JA Czech, která vzdělávací projekty a studentské soutěže organizuje.

Loga studentských firem hodnotili profesionálové a odborníci z velkých i menších podniků, soukromé i státní sféry, manažeři, zástupci krajských úřadů i pracovníci marketingových oddělení. "Ti všichni poskytli studentům návodná hodnocení, co se jim povedlo a co je třeba ještě zlepšit a jak své aktivity změnit,“ dodal Smrž.

Stříbrská firma Honeycare byla založena v rámci výuky ve třetím ročníku obchodní akademie. "Firma přináší kosmetické produkty ze včelího vosku. Naším záměrem je podpora lokálních včelařů a vzbuzení zájmu společnosti o ekologii a přírodní kosmetiku. Všechny ingredience použité v našich produktech jsou šetrné k přírodě. Prioritou u nás je péče o pokožku v souladu s přírodou, ze které se snažíme čerpat to nejlepší," představila studentskou firmu Daniela Pleskačová.

Studenti balí produkty do znovupoužitelných či lehce rozložitelných obalů. Nabízejí například přírodní pleťový krém, řasenku bez chemických přísad, či balzám na rty.