S krabicí nevábné tekutiny, která mléku nebyla nijak příbuzná, přišla do redakce Deníku Jitka Zajíčková z Halže. Celý karton vadného mléka zakoupila dcera Zajíčkové v prodejně Tesco na Borských polích v Plzni. „Navštívila jsem dceru a poprosila ji o sklenku mléka. To, co mi nalila, ale produktu nebylo vůbec podobné. Rozhodla jsem se jednat a upozornit na to ostatní lidi,“ řekla nám Jitka Zajíčková.

Chtějí získat zpátky své peníze. „Mám malé děti, měla jsem radost, když mi známý přivezl dvanáct krabic. To, co je uvnitř, se s mlékem opravdu nedá srovnat,“ upozornila Olga Chromá z Halže. „Mám schovanou účtenku a peníze bych chtěla vrátit zpátky. Do Plzně se ale jen tak nedostanu,“ konstatovala Chromá. Kartony byly naplněné v mlékárně ve Stříbře. „Celý měsíc jsem se modlila, aby se nikdo neozval, že má špatné mléko,“ reagovala Helena Vyslyšelová, vedoucí výroby ve Stříbře. „Moc se omlouvám.

Stala se technická závada. Pneumatický ventil pozdě přepnul a do krabic tak tekla voda z výplachu potrubí,“ konstatovala vedoucí. Několik krabic se dostalo do prodeje. „Okamžitě jsme zareagovali a připravenou paletu rozebrali a kartony s vodou se snažili odstranit. Jak to vypadá, nepodařilo se nám odstranit všechno,“ uvedla Vyslyšelová. „Pokud mi dáte na zákaznici kontakt, osobně se jí ozvu a dovezu jí nový karton, aby neměla újmu,“ informovala nás vedoucí výroby. „Všem bychom se chtěli omluvit za vzniklou technickou závadu.

Lidé, kteří si zakoupili tento vadný výrobek, se na nás můžou obrátit a my jim mléko vyměníme,“ přidala na závěr Vyslyšelová. Špatný výrobek vymění i v prodejně. „Pokud naši zákazníci narazí na podobný závadný produkt, mohou se obrátit na prodejnu a výrobek reklamovat. Bylo by dobré mít u sebe i lístek o zaplacení,“ konstatovala Jana Matoušková, mluvčí společnosti Tesco. „Jsem ráda, že jsem se dočkala nápravy,“ dodala závěrem Chromá.

Zákazníci poškození podobně jako Olga Chromá z Halže se mohou obrátit přímo na mlékárnu ve Stříbře, a to na telefonní číslo 374 622 758.