Snaží se pravidelně cvičit, pít čistou vodu a čaje a stravovat se dle zásad zdravé výživy. „Těším se ráno na snídani, kdy si mohu dopřát pečivo a také na obědy v restauraci, kde mi vycházejí vstříc a upravují mi porci dle mého přání, tak aby byl oběd vyvážený," hodnotí svůj stravovací den finalistka.
Potvrzuje také, že ve všední den nemá s dodržením jídelníčku problém, ale o víkendu je to mnohem těžší.

Finalistka Monika MichlováPlzeňský kraj zastupuje v reality show Fit s Deníkem čtyřicetiletá Monika Michlová z Tachova.Monika Michlová pracuje, má manžela, dvanáctiletého syna, psa a domácnost. Volný čas prakticky nemá. A pokud ano, odpočívá spí, dívá se na televizi nebo si čte. Jednou za měsíc jde na koncert, do divadla či kina. Kdyby měla více volného času, učila by se německy, jezdila na výlety s rodinou, na kole, nebo by lyžovala. Ve Fit s Deníkem by ráda zhubla o 15 kilogramů, 10 jí ale připadá reálnějších. Hlavním cílem účasti je, aby byla sama se sebou spokojená.
Váha na počátku reality show: 77 kilogramů
Aktuální váha: 73 kilogramů

Odpoledne občas bojuje s pocitem hladu, jelikož byla doposud zvyklá na větší množství jídla. „Podobné pocity mají i některé ze zúčastněných soutěže," podělila se o zkušenost.

Od výživového poradce Václava Krejčíka dostaly finalistky několik rad a pravidelně každý týden mu posílají k nahlédnutí jídelníček, který si samy sestavily. „Vyzkoušela jsem sójovou pastu miso, kterou nám doporučil pan Krejčík a kterou lze použít například místo klasického bujónu, ale nepochutnala jsem si. Doposud to pro mě byla neznámá surovina," zhodnotila soutěžící.

Čtyřikrát v týdnu se finalistka věnovala pohybové aktivitě. V pondělní ráno absolvovala s kamarádkou místo pomlázky jedenáctikilometrovou chůzi s hůlkami a třikrát si byla zaběhat trasu v délce tři a půl kilometru.

V jídelníčku se snaží dodržet jistý řád, vyváženost a pravidelnost. Posnídá například celozrnný chléb s lučinou a rajčetem. K obědu sní zeleninu s kuřecím masem nebo rybou a nezbytnou přílohou. Večeří kolem 18. hodiny například krůtí plátek se zeleninou nebo zeleninovou polévkou. Dopoledne si dopřeje ovoce a k odpolední svačině někdy pije nápoj připravený ve smoothie makeru.

Dodržuje pitný režim, který je pro tělo velice důležitý a neodepře si ani černou kávu.