„Práce zatím jdou přesně podle předepsaného plánu. Může se tedy předběžně počítat s tím, že lhůta devadesáti dní, kterou firma dostala na zhotovení zakázky, bude splněna. Samozřejmě závisí na mnoha dalších faktorech. Tím nejtíživějším nejspíš bude počasí," uvedl generální ředitel.

Méně nadějněji to již vypadá u objezdové trasy. Tou se stala nedaleká vesnice Oldřichov, přes kterou nyní denně proudí stovky aut a i přes doporučení ze strany správy silnic a samotného města, i poměrně velké množství kamionů. „Stejně jako u rekonstrukce mostu, také u silnice, která nyní slouží jako objízdná trasa, také závisí na několika faktorech. Bohužel v tomto případě se oprava nejspíš nestihne. Samozřejmě se ale budeme snažit provést jí co nejdříve," řekl Panuška.

Práce na zmiňovaném mostě začaly po několika odloženích osmého září. Od té doby je most z obou stran neprůjezdný. Hlavním důvodem oprav a uzavírek jsou opotřebovaná ložiska, nacházející se v nosné konstrukci mostu. Jejich stav začal již být alarmující. Náhradní cestou, kterou se budou řidiči dostávat z a do Tachova se nakonec stala silnice přes Oldřichov. Ta se ovšem ještě před rekonstrukcí mostu nacházela ve špatném stavu a stovky projíždějících aut povrchu rozhodně nepomohly. Jedinou opravou bylo rozšíření vozovky o jakési zálivy, na kterých se mohou vyhýbat autobusy a další větší auta.

Jak ale již bylo řečeno, také této komunikaci byla přislíbena oprava. Ta by měla začít ihned poté, co se dodělají všechny práce na mostu.