„To je jen špička ledovce. Před tím mě nařkli, že prý jsem jim poslala sekačku na reklamaci s úmyslně přeřezaným kabelem. To vylučuji. Protože když jsem ji po druhé opravě posílala zpět, nepřekročila jsem s ní práh Globusu, protože měla stále tu samou závadu. Na stroji nešel spínač. Nemohla jsem ji tedy poškodit. Nebylo to nijak možné,“ tvrdí.

Firma Asgatec však tvrdí opak.
„K nám přišla sekačka s úmyslně přeřezaným kabelem. Udělali jsme si fotodokumentaci. My jsme to neudělali,“ tvrdí montér z Asgatecu.
„Do našeho servisu byla sekačka přijata 22. 10. Po vyjmutí sekačky z přepravního obalu bylo zjištěno, že vypínač byl odříznutý a tím došlo k vážnému poškození stroje. I přesto, že prodejce nebo zákazník úmyslně vypínač poškodili, byl jim zdarma vyměněn,“ doplnila ředitelka firmy Asgatec Zdeňka Urajová – Pařezová.

Tím však patálie nekončí. Při poslední opravě však Marie Chudovská zjistila, že její sekačka není funkční, neboť přívodní kabel ze spínací skříňky do motoru byl asi o dvacet centimetrů kratší. Madlo se tedy nemohlo přišroubovat k podvozku – bránil tomu právě krátký kabel.
I to Asgatec odmítá.

„Paní Chudovská sice uvádí, že u sekačky chybí dvacet centimetrů spojovacího kabelu, což není možné, protože v tom případě by sekačka nebyla funkční a nebyla by odeslána z naší firmy zpět zákazníkovi. Jakmile sekačka dojde do servisu, bude ponechána nerozbalena a pracovníci servisu navštíví paní Chudovskou, na místě sekačku vybalí, zjistí stav kabelu, sekačku případně opraví a před paní Chudovskou odzkouší. Následně zdokumentují stav předávané sekačky. Celou touto kauzou se cítí firma i zaměstnanci poškozováni, neboť práce servisu je vždy zaměřena na co nejlepší služby zákazníkům – i přesto že není jasné, kdo vypínač poškodil, je jako viník vzniklé situace označována firma Asgatec,“ doplnila ředitelka Urajová Pařezová.
Do plzeňského hypermarketu Globus se nám nepodařilo dovolat.

Čtěte také: Žena třikrát reklamovala sekačku, která je stále nefunkční