„Nesouhlasím s tvrzením, které se objevilo ve středu v novinách, že by se mohlo jednat o válku prodejců,“ řekl nám Miroslav Fischer. (Článek je zde)

Za poškozené reklamy pdole něj mají odpovědnost vandalové. „Nám už se stalo několikrát, že nám reklamní tabuli nebo auto, na které je umístěna vandalové poničili, nebo z něj něco ukradli,“ dodal.

Několikrát prý vandalové na autě poškrábali lak, vícekrát rozbili okna či světla. Také se podle Fischera nejednou stalo, že ukradli nárazník, případně světla. „Přitom tam montujeme díly spíše starší nebo vysloužilé, takže je ani nelze použít. Evidentně se spíš na tom někdo vyřádil, než že by to chtěl ukrást pro svoji potřebu,“ uvedl.

Firma z tohoto důvodu ani nekontaktovala policii, poškozené součásti vozu vždy nahradila. „A reklamní samolepku jsme nechali udělat novou, což budeme muset udělat také v tomto případě, protože je celá počmáraná,“ uvedl Fischer.