Na obou místech se sjelo přibližně po dvou desítkách historických vozidel, na plovárnu dorazilo i několik motocyklů.

„Trochu jsme se báli počasí, předpovědi byly doslova hrůzostrašné, nakonec se ale jelo pěkně. Celou cestu nám nezapršelo, teplota byla přijatelná," zhodnotil po návratu organizátor srazu na STK Martin Krejza. Skupina jela po trase Stříbro, Černošín, Pernarec, Stříbro. Skupina z plovárny, kde jízdu zahájili stříbrští ostrostřelci, se vydala směrem na Borsko.

Mezi účastníky jízdy přes Pernarec byl také František Černý z Rochlova u Nýřan. Ten přijel s vlastnoručně zrestaurovanou Škodou 1201 z roku 1946. „Koupil jsem ji jako úplný vrak a pracoval jsem na tom sám. Jen některé odborné práce jsem si musel nechat udělat," popsal Deníku. „Například chromování mi dělal specializovaná dílna v Domažlicích. Stálo to dvacet tisíc. Ale třeba lak jsem si dělal sám, protože od autolakýrníka by to stálo několik desítek tisíc a na to jsem prostě neměl," uvedl Černý, který má doma ještě Tatru 57, unikátního Pionýra a další veterány.

Mezi dvacítkou vozidel bylo možné vidět i raritu – tovární přívěs za Trabant 601, který automobilka vyráběla původně jako pojízdný sklad náhradních dílů.