„Prodejnost televizí se před Eurem zatím tolik nezvýšila, více ji ovlivňoval minulý měsíc hokej," sdělil Deníku Tomáš Škudrna z tachovské prodejny elektroniky.
„Televizory se sice prodávají, průměr se ale prozatím nezvýšil. Lidé podle mého názoru čekají, jak dopadneme v základní skupině, potom se možná rozhodnou," uvedl Škudrna s tím, že před hokejovým mistrovstvím šly na odbyt i projektory a projekční plátna. „A u televizorů byl větší zájem o velké plazmy nebo ledky, cenově tak od sedmnácti do dvaadvaceti tisíc," řekl Deníku.
Začínajícím fotbalovým Eurem odůvodňují vyšší zájem o televizory také v tachovském internetovém obchodě s elektronikou. Lidé prý sázejí i na moderní technologie. „Poptávka je teď větší, lidé si i zjišťují nové možnosti a technologie, oblíbené jsou teď 3D televizory," vyjádřil se zástupce internetového obchodu, který si ale nepřál být jmenován.
„Trojrozměrný efekt nabízí atraktivní zobrazení, i fotbal tak vypadá zajímavěji," dodal s tím, že stále jsou ale nejoblíbenější televize střední třídy s úhlopříčkou 81 centimetrů a v cenových relacích od 10 do 20 tisíc. Ale zhruba patnáct procent lidí je ochotno platit za televize i přes třicet tisíc korun.
Euro se zatím vůbec neprojevuje na tržbách menších kamenných prodejen v menších městech na Tachovsku.
„Náš velkosklad si asi myslí, že před Eurem a olympiádou prodáme mraky televizí. Ale zatím to tak není. Možná lidi čekají, jestli postoupíme do čtvrtfinále. Ve skladu po mě chtěli, abych si odkoupil třicet televizí. Já jsem si jich vzal jenom deset a prodal jsem zatím dvě, ostatní mám stále ještě na prodejně," řekl Deníku Jaromír Gryč z Boru. „Já hlavně prodávám chlazení a pračky, toho prodám víc než televizí," uvedl.