Podle ředitelky střediska Boženy Vaňkové byl viditelný zájem o západní část naší republiky. „Co se týče Tachova, měli jsme co nabídnout. Stálicí je naše jízdárna i městská sportoviště. Měli jsme i ohlasy od turistů, kteří město v minulosti již navštívili. Byly vesměs pozitivní," uvedla.

Bez povšimnutí nezůstala ani příroda na Tachovsku. Hlavním lákadlem v tomto ohledu je CHKO Český les spolu se svými přírodními parky. Lákají i cyklostezky. „Ne všechno je jen pozitivní. Podle reakcí, které máme od návštěvníků města Tachova, jim například chybí restaurace přímo na náměstí. Pro některé je složité hledat je v různých částech města. Rezervy vidí turisté i v nabídce ubytování," dodala Vaňková.

Ovšem samotný veletrh se v poslední době setkává s poklesem počtu vystavujících i návštěvníků. Odborníci to mimo jiné přisuzují i vlivu internetu. Díky němu si totiž dnes mohou lidé opatřit informace rychle a pohodlně. Portál, který by však turistické cíle na Tachovsku prezentoval v ucelené podobě, však zatím chybí.