Nejen čtenářka ze Studánky je zklamaná z toho, že si pytle s oblečením nikdo nevyzvedl.

„Stejně tato akce se sběrem oblečení dopadla v Třemešném," napsal Deníku Stanislav Hálek z Třemešného. „Ještě, že druhý den jezdili popeláři. Mě ale paní na telefonu den předem ubezpečila, že sbírka v obci bude. Příště už na takovou akci nenaletíme," shodli se manželé Hálkovi.

Také Bohuslava Jordánová ze Stráže neskrývá rozčarování. „Souhlasím s paní Annou Faškovou. Už nikdy sbírce pro charitu, kterou bude vyhlašovat společnost Recoczech, nepomůžu. Jako paní Fašková jsem se rozhodla darovat oblečení, které jsme v rodině již nepotřebovali. Dali jsme je do pytlů a postavili pytle před rodinný dům včas, tak, jak bylo na letáku evidováno a pak jsme čekali na odvoz," popsala Jordánová.

„Bohužel, čekali jsme ve středu, nikdo nepřijel. Začala jsem volat na uvedené číslo pro informace v letáku, ale nikdo telefon nebral. Po několikerém volání jsem si našla jejich stránky na internetu, zjistila číslo a tam mě paní vysvětlila, že toho mají hodně. Vzala si moji adresu i telefonní číslo s tím, že zavolá řidiči, který sváží pro tachovský okres a že se se mnou spojí a pytle odveze. Protože se nic nedělo ani ve čtvrtek, volala jsem v pátek znovu na výše uvedené číslo. Opět mě paní ujistila, že nemáme pytle vyhazovat, že pro ně přijedou a co se stalo? V pondělí jsme pytle přistavili k popelnici a čekali, zda budou popeláři tak hodní a pytle vyvezou, což se taky stalo a děkuji jim," popsala celou anabázi obyvatelka Stráže a dodala, že je zklamaná, stejně jako ostatní, kteří sbírku připravovali k odvozu a nebylo jich prý ve Stráži zrovna málo.

Deníku se podařilo získat vysvětlení firmy, která oblečení pro charitativní účely sváží. „Velice se omlouváme, pokud nebyla sbírka odvezena. Řidiči jezdí každý den dle daného seznamu. Projíždí každou obec, ulici po ulici," uvedla Radka Polehlová ze společnosti Re-Co Czech.

Dále se vyjádřila konkrétně k připomínkám Anny Faškové. „Podle zařízení GPS řidič obec Studánku 13. listopadu projížděl. Teď před Vánocemi je o sbírku velký zájem, proto se opravdu může stát, že řidič sběr přehlédne. Na letáčku je telefonní číslo na naši infolinku a odkaz na webové stránky, kam se občané mohou obrátit, pokud jim nebyla sbírka odvezena. Domluvíme se s nimi na náhradním termínu odvozu," dodala Polehlová.