„Stavba mostu je to nejpomalejší, co na stavbě je. Vyžaduje nejvíce práce a přesnosti,“ sdělil jeden ze stavbyvedoucích s tím, že most bude mírně do oblouku.

Stavba obchvatu se o prázdninách dotkne také motoristů. Zatím jezdí po staré komunikaci.

„Za serpentinami postavíme novou provizorní komunikaci, která vyústí v zatáčce za Janovem směrem na Bor,“ doplnil stavbyvedoucí.

Nově bude zřízená i lesní cesta ze serpentin. Dříve byla křižovatka s lesní cestou v serpentinách.

Nyní se posune o pár desítek metrů níže. Uživatelé lesní komunikace tak budou podjíždět most a původní cesta zanikne, neboť jí protne obchvat.

Stavaři jedou podle plánu. První vozy by měli po novém obchvatu a tři sta metrů dlouhém mostu projet v září roku 2011. Je ale možné, že „Je to opravdu možné, ale musíme brát v úvahu, že jsou před námi ještě dvě zimy, které mohou stavbu zpomalit,“ uvedl před časem Roman Kluzák z Ředitelství silnic a dálnic.

Předpokládaná cena stavby bez daně převyšuje hranici šesti set padesáti tří miliónů korun. Přeložka je na silnici číslo I/21.