Téma schůzky mělo název Formativní hodnocení a přilákalo učitele z většiny škol v okolí. Akci zorganizovali členové pracovní skupiny Rovné příležitosti, fungující v rámci projektu Místní akční plán rozvoje vzdělávání na Stříbrsku a Konstantinolázeňsku.

O praktické zkušenosti se přijeli podělit učitelé ze základní školy ve Staňkově Miloslav Khas a Josef Janoušek, kteří jsou zapojení do projektu Zavádění formativního hodnocení na základních školách.

„Předali jsme si spoustu informací a zkušeností, myslím, že to bylo přínosné odpoledne pro všechny zúčastněné,“ zhodnotila akci ředitelka konstantinolázeňské školy Alena Kaľavská. Dle jejích slov se přítomní pedagogové seznámili se strategiemi a technikami formativního hodnocení, které přináší žákům užitečnou zpětnou vazbu v průběhu vzdělávacího procesu, učí žáky plánovat a vyhodnocovat své učení, rozvíjí jejich kompetence a vede k vytvoření pohody ve třídě.

„Téma se zdaleka nedalo vyčerpat za jedno odpoledne a proto jsme se dohodli na pokračování 28. února opět tady u nás ve škole,“ dodala ředitelka Kaľavská.